CONCEPTONTWIKKELING | DESIGN | CAMPAGNE | EVENT |
Werken met strakke deadlines is veel voorkomend iets wanneer er een campagne gelanceerd moet worden. Voor het project Fresh & GO ben ik aan de slag gegaan met de conceptontwikkeling, planning, begroting en het ontwerp. De campagne is gelanceerd tijdens Walibi Fright Night. In (slechts) 2 werkdagen is het design(2d/3d) van A tot Z ontwikkeld door mij. Schetsen, sparren, ontwikkelen, snel schakelen en knallen. Met decorbouwers B-Original Design uit Utrecht is er een barristabar uitgewerkt en ontwikkeld.

RIJ JIJ? KOPPIE ERBIJ!
Je rijdt met de auto door heel Nederland op weg naar je favoriete festival, aan het einde van een toffe dag ga je met z’n allen naar huis. Achter het stuur merk je dat je vaker met je ogen knippert, aan het dagdromen bent en stukken van de weg ‘vergeet’. Herkenbaar? Dan kan jij wel een opperpertje gebruiken!

IMG_7443

Snoepfotografie-8186

Snoepfotografie-8091

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bij Fresh & Go gaan we met jou in gesprek over vermoeidheid achter het stuur, dit vergroot namelijk de kans op een ongeluk. Wij bieden jou en jouw bijrijder opties om frisser achter het stuur te kruipen. Wat dacht je bijvoorbeeld van de opdracht om bij elk tankstation een rondje om de auto rennen? Daarnaast krijg je een kop koffie of thee van de échte TeamAlert Baristas.

IMG_7444